Κανένας δε μίλησε
για ερωτική έλξη
μονάχα
λέξεις βίαιες
πρόφεραν
για ερωτική έλξη
μονάχα
λέξεις βίαιες
πρόφεραν
για άπληστη μοναρχία
σάρκας
λες και διαφορετικό
από αυτούς
μένει
το πεπερασμένο
ούτε μια συλλαβή
αισθήματος
δεν τσίριξε
ίσα να ακουστεί
με λεπτές χειρουργικές
αναπνοές
σίγησαν
εκείνο που δεν ειπώθηκε
μην τύχει και αρθρωθεί•
η νύχτα –μόνο–
τραγουδά
υπέρ αυτών
και πάλι με προκάλυμμα
τη βουή της κουκουβάγιας
βλέπεις...
με κατάλληλη δόση σοφίας
ακόμα και το στραβό
ίσιο
φαντάζει
στη θαμπάδα της
στη νύχτα –λοιπόν–
υπέρ αυτών
ας ξοδευτεί
η
υπέρ αυτών
χλωμάδα
σάρκας
λες και διαφορετικό
από αυτούς
μένει
το πεπερασμένο
ούτε μια συλλαβή
αισθήματος
δεν τσίριξε
ίσα να ακουστεί
με λεπτές χειρουργικές
αναπνοές
σίγησαν
εκείνο που δεν ειπώθηκε
μην τύχει και αρθρωθεί•
η νύχτα –μόνο–
τραγουδά
υπέρ αυτών
και πάλι με προκάλυμμα
τη βουή της κουκουβάγιας
βλέπεις...
με κατάλληλη δόση σοφίας
ακόμα και το στραβό
ίσιο
φαντάζει
στη θαμπάδα της
στη νύχτα –λοιπόν–
υπέρ αυτών
ας ξοδευτεί
η
υπέρ αυτών
χλωμάδα
πηγή
Ο Κωνσταντίνος Καραγιαννόπουλος γεννήθηκε στο Καρπενήσι το 1989. Ασχολείται με τη δημοσιογραφία, την κριτική λογοτεχνίας και την ποίηση. Τίτλοι βιβλίων: Βαβέλ (εκδόσεις Anima, 2017). Εγώ το Χάος (εκδόσεις Καμβάς, 2019). Ακήρυχτος πόλεμος (εκδόσεις Δρόμων, 2021). Μισοφαγωμένο Μπισκότο (θεατρικό έργο=> play-ground.gr), ενώ συμμετείχε και στο συλλογικό έργο Γιατί με αφορά η τέχνη (εκδ. ἡδυέπεια, 2020).
Ο Κωνσταντίνος Καραγιαννόπουλος γεννήθηκε στο Καρπενήσι το 1989. Ασχολείται με τη δημοσιογραφία, την κριτική λογοτεχνίας και την ποίηση. Τίτλοι βιβλίων: Βαβέλ (εκδόσεις Anima, 2017). Εγώ το Χάος (εκδόσεις Καμβάς, 2019). Ακήρυχτος πόλεμος (εκδόσεις Δρόμων, 2021). Μισοφαγωμένο Μπισκότο (θεατρικό έργο=> play-ground.gr), ενώ συμμετείχε και στο συλλογικό έργο Γιατί με αφορά η τέχνη (εκδ. ἡδυέπεια, 2020).