Σήκωσα το κεφάλι μου ψηλά και χάζευα το βύθισμα του ήλιου
όπως το κάνουν όλοι με λαγνεία λυτή
φλερτάρουν τα χρώματα
σμίγουν μαζί τους
αγγίζουν το κατακόκκινό τους
χαμογελούν με σπάταλη διάθεση
αφουγκράζονται.
Το φεγγάρι του θερισμού φίλησε τον ήλιο
που σωριάστηκε
που πρόδωσε ακόμη μια φορά τη μέρα
που νυσταλέα μες τα αρώματα
-όπως και αν το δει κανείς- αντάλλαξε το χρυσό με το σκούρο.
Η νύχτα ευγνωμονούσε
τη βιασύνη του ήλιου.
Δε θέλει σοφία να καταλάβεις ότι το ένα διαδέχεται το άλλο
κι όπου η ψυχή κατοικεί μια φορά
την άλλη αδάμαστη παγιδεύεται αλλού
σε νέο ήλιο
είναι, άλλωστε, μια νομοτέλεια η κίνηση
μια ελευθερία.
Μάταια βασανίζεσαι να ξεχωρίσεις τη ζημιά απ΄ το κέρδος
η επόμενη ανατολή
θα φέρει πάλι φως.
όπως το κάνουν όλοι με λαγνεία λυτή
φλερτάρουν τα χρώματα
σμίγουν μαζί τους
αγγίζουν το κατακόκκινό τους
χαμογελούν με σπάταλη διάθεση
αφουγκράζονται.
Το φεγγάρι του θερισμού φίλησε τον ήλιο
που σωριάστηκε
που πρόδωσε ακόμη μια φορά τη μέρα
που νυσταλέα μες τα αρώματα
-όπως και αν το δει κανείς- αντάλλαξε το χρυσό με το σκούρο.
Η νύχτα ευγνωμονούσε
τη βιασύνη του ήλιου.
Δε θέλει σοφία να καταλάβεις ότι το ένα διαδέχεται το άλλο
κι όπου η ψυχή κατοικεί μια φορά
την άλλη αδάμαστη παγιδεύεται αλλού
σε νέο ήλιο
είναι, άλλωστε, μια νομοτέλεια η κίνηση
μια ελευθερία.
Μάταια βασανίζεσαι να ξεχωρίσεις τη ζημιά απ΄ το κέρδος
η επόμενη ανατολή
θα φέρει πάλι φως.
~
Ευχαριστώ την κ. Αγγελική Κ. που μου έστειλε το ποίημα
Η Κλεονίκη Δρούγκα είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το Ιστορικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ και διδάκτορας στην Ιστορία της Εκπαίδευσης από την Παιδαγωγική Σχολή του ΑΠΘ. Οι ιδεολογικοί προσανατολισμοί της στρέφονται σε ζητήματα ιδεολογίας της ελληνικής εκπαίδευσης, τη ρητορική, τη δημιουργική γραφή, το σενάριο και τον κινηματογράφο. Έχει εκδώσει ένα βιβλίο (Η ελληνική παιδεία στην Ανατολική Θράκη κατά την Οθωμανοκρατία (1352 - 1922), ενώ επιστημονικά άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και ξένα περιοδικά και εισηγήσεις της σε πρακτικά ελληνικών και διεθνών συνεδρίων. Ως εκπαιδευτικός, στον Όμιλο Δημιουργικής Γραφής/ Κινηματογράφου στον οποίο ήταν υπεύθυνη, συνέγραψε σενάρια μικρού μήκους ταινιών μυθοπλασίας και συνεργάστηκε σε ταινίες τεκμηρίωσης, από τις οποίες οι περισσότερες βραβεύτηκαν σε ελληνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς. Εργάζεται στο Τμήμα Κινηματογράφου ΑΠΘ της Σχολής Καλών Τεχνών ως μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), με διδακτικό αντικείμενο «Σενάριο». Επίσης, διετέλεσε, Επιστημονική Συνεργάτιδα στην Παιδαγωγική Σχολή, όπου δίδασκε στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Πολιτισμικές Σπουδές».
Ευχαριστώ την κ. Αγγελική Κ. που μου έστειλε το ποίημα
Η Κλεονίκη Δρούγκα είναι πτυχιούχος της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος από το Ιστορικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ και διδάκτορας στην Ιστορία της Εκπαίδευσης από την Παιδαγωγική Σχολή του ΑΠΘ. Οι ιδεολογικοί προσανατολισμοί της στρέφονται σε ζητήματα ιδεολογίας της ελληνικής εκπαίδευσης, τη ρητορική, τη δημιουργική γραφή, το σενάριο και τον κινηματογράφο. Έχει εκδώσει ένα βιβλίο (Η ελληνική παιδεία στην Ανατολική Θράκη κατά την Οθωμανοκρατία (1352 - 1922), ενώ επιστημονικά άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε ελληνικά και ξένα περιοδικά και εισηγήσεις της σε πρακτικά ελληνικών και διεθνών συνεδρίων. Ως εκπαιδευτικός, στον Όμιλο Δημιουργικής Γραφής/ Κινηματογράφου στον οποίο ήταν υπεύθυνη, συνέγραψε σενάρια μικρού μήκους ταινιών μυθοπλασίας και συνεργάστηκε σε ταινίες τεκμηρίωσης, από τις οποίες οι περισσότερες βραβεύτηκαν σε ελληνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς. Εργάζεται στο Τμήμα Κινηματογράφου ΑΠΘ της Σχολής Καλών Τεχνών ως μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ), με διδακτικό αντικείμενο «Σενάριο». Επίσης, διετέλεσε, Επιστημονική Συνεργάτιδα στην Παιδαγωγική Σχολή, όπου δίδασκε στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Πολιτισμικές Σπουδές».