Ο Μικρός Πρίγκιπας: «Αντίο», είπε η αλεπού. «Να το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό: Μόνο με την καρδιά βλέπεις αληθινά. Την ουσία δεν τη βλέπουν τα μάτια»

Μολιέρος (Molière)

«Ο Ταρτούφος» (1664)

Μολιέρος (Molière)

«Ο κατά φαντασίαν ασθενής» (1673)

Μολιέρος (Molière)

«Ο αρχοντοχωριάτης» (1670)

Μολιέρος (Molière)

«Ντον Ζουάν» (1665)

Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

«Όνειρο Θερινής Νυκτός»

Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα»

Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα

«Ματωμένος Γάμος»

Αντουάν Ντε Σαιντ- Εξυπερύ

«Ο μικρός πρίγκηπας»

Αντόν Τσέχωφ

«Ένας αριθμός»

Ντάριο Φο

«Ο τυχαίος θάνατος ενός Αναρχικού»

Ευγένιος Ιονέσκο

«Ρινόκερος»

Έντγκαρ Άλαν Πόε

«Ιστορίες αλλόκοτες»

Μπέρτολτ Μπρεχτ

«Αν οι καρχαρίες ήταν άνθρωποι»

721 Ποιητές - 8.160 Ποιήματα

Επιλογή της εβδομάδας..

Οδυσσέας Ελύτης, «Το Μονόγραμμα»

Θά πενθώ πάντα -- μ’ακούς; -- γιά σένα, μόνος, στόν Παράδεισο Ι Θά γυρίσει αλλού τίς χαρακιές  Τής παλάμης, η Μοίρα, σάν κλειδούχο...

Μαργαρίτα Παπαμίχου, «CV»

Τόσο που κοίταξα το ποτάμι
τώρα ξέρω
αυτή η κίνηση δεν τελειώνει
κι όταν νεκρή πια τα λόγια μου
θα λένε άλλοι με άλλα λόγια
αυτό το ανείπωτο θα ρέει
και κανείς δε θα το λέει
κι όπως το είδα μια νύχτα
να παραμιλά μεθυσμένο
δεν το είπα σε κανένα
ούτε τότε στο βαθύ μωβ νερό
ήμουν το ψάρι
άκουγα και δε μίλαγα
καμακώνει το φεγγάρι
όποιον κοιτάει ψηλά
κι εγώ εντρύφησα στην ανυπακοή
με το πρώτο φως
μέχρι που έγινα βουνό
ανεστραμμένο το πρόσωπό μου περίμενε τον ήλιο
όπως το μωρό γυρεύει το γάλα
και μίλαγα τα άλλα
ενώ ήξερα αυτά
άντε να αποδείξεις πως πραγματικά
κανένα δε γνώρισες ποτέ σου
μα το κεφάλι μου γνωρίζει το σημαίνον
και η καρδιά το σημαινόμενο
κι ας μπερδεύονται καμιά φορά
κοιτώ αφ’ υψηλού την αυταπάτη
κι άλλη πλεκτάνη από την αγάπη δε μου έστησα
υπήρξα δίκαιη με τον εαυτό μου
γιατί
θέλει πολύ τάισμα η αρχή
για να φτιάξεις ένα τέλος
πηγή

Η Μαργαρίτα Παπαμίχου (1969) μεγάλωσε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο και δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης ως εμψυχώτρια Θεατρικού παιχνιδιού. Ποιήματά της έχουν δημοσιευθεί στον ηλεκτρονικό τύπο και σε λογοτεχνικές ιστοσελίδες , καθώς και σε έντυπα λογοτεχνικά περιοδικά. Το 2018 βραβεύτηκε με τον πρώτο έπαινο στην κατηγορία ποίηση στον 8ο Λογοτεχνικό διαγωνισμό Ποίησης και Διηγήματος «Δημήτριος Βικέλας» με το ποίημά της «Ο Χορός του Δερβίση».

Αντώνης Σαμαράκης (1919-2003)

«Το άγγελμα της ημέρας»

Μην πεις ποτέ σου: «Είναι αργά!» κι αν χαμηλά έχεις πέσει. κι αν λύπη τώρα σε τρυγά κι έχεις βαθιά πονέσει.

Κι αν όλα μοιάζουν σκοτεινά κι έρημος έχεις μείνει. μην πεις ποτέ σου: «Είναι αργά!» -τ' ακούς;- ό,τι  κι αν γίνει

 
 
𝓜πάμπης 𝓚υριακίδης