Εκείνα τα λίγα λεπτά κάθε βράδυ
όταν χαζεύουμε μπροστά στα ράφια τα βιβλία μας,
και το διάβασμα ύστερα μέχρι να νυστάξουμε,
αυτά είναι που δίνουν νόημα στο κρεβάτι,
στα μαξιλάρια και στα ωραία μας φωτιστικά,
ακόμα και στον ύπνο που ακολουθεί,
αφού για να κάνουμε έρωτα δεν θέλουμε πια
το κρεβάτι˙ προτιμάμε το τραπέζι της κουζίνας,
που σκύβεις στη δροσερή του επιφάνεια
ή που ξαπλώνεις πάνω του ανάσκελα
κι άλλοτε το πλατύ πρεβάζι του παραθύρου
που μια φορά –θυμάσαι;- πιάστηκες απ’ την κουρτίνα
και την ξήλωσες κι ακόμα να τη φτιάξουμε
κι οι γείτονες μας βλέπουν-
εκεί μας αρέσει πιο πολύ.
~
από τη συλλογή Τι κοιτάζει στ’ αλήθεια ο ποιητής, εκδ. Πόλις, 2016
πηγή
το κρεβάτι˙ προτιμάμε το τραπέζι της κουζίνας,
που σκύβεις στη δροσερή του επιφάνεια
ή που ξαπλώνεις πάνω του ανάσκελα
κι άλλοτε το πλατύ πρεβάζι του παραθύρου
που μια φορά –θυμάσαι;- πιάστηκες απ’ την κουρτίνα
και την ξήλωσες κι ακόμα να τη φτιάξουμε
κι οι γείτονες μας βλέπουν-
εκεί μας αρέσει πιο πολύ.
~
από τη συλλογή Τι κοιτάζει στ’ αλήθεια ο ποιητής, εκδ. Πόλις, 2016
πηγή
Ο Χαράλαμπος Γιαννακόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971. Σπούδασε στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών και εργάζεται ως εκπαιδευτικός και μεταφραστής. Δημοσιεύει κείμενά του σε λογοτεχνικά περιοδικά, σε εφημερίδες κ.α. Έχει εκδώσει το πεζογράφημα Μικρά Ικαρία (εκδ. Ηλέκτρα, 2005), τις ποιητικές συλλογές Ελεύθερη πτήση, ελεύθερη πτώση (συλλογικό, εκδ. Οξύ, 2011), Γράμματα σε έναν πολύ νέο ποιητή (εκδ. Πόλις, 2012), Μια λεπτομέρεια που κανείς δεν την παρατηρεί (εκδ. Free Thinking Zone, 2013) και Τι κοιτάζει στ’ αλήθεια ο ποιητής (Πόλις, 2016) και τη συλλογή κειμένων για την ανάγνωση με τίτλο Το εικοσιτετράωρο ενός αναγνώστη. Ηδονές και πάθη της ανάγνωσης (Πόλις 2017). Το 2019 ξεκίνησε να μεταφράζει την Οδύσσεια του Ομήρου για λογαριασμό των εκδόσεων Εστία.