Ο Ρέμπραντ βαν Ριν, μεγάλος Ολλανδός ζωγράφος και χαράκτης, με έφεση στις προσωπογραφίες, αλλά και σε θρησκευτικά και μυθολογικά θέματα, σπούδασε κοντά σε γνωστούς δημιουργούς της κλασικής ολλανδικής ζωγραφικής με επιδράσεις από την Ιταλία. Ήταν εύπορος ως ζωγράφος, και μάλιστα η αυτοπεποίθηση του επιτυχημένου ζωγράφου απεικονίζεται στις περισσότερες αυτοπροσωπογραφίες του. Ο Ρέμπραντ χειριζόταν με ιδιοφυή τρόπο το φως και τη σκιά, καθώς και τη γενικότερη σκηνοθεσία και σύνθεση των θεμάτων του.
Η επιβλητική δραματικότητα των σκηνών του τονίζεται ιδιαίτερα, καθώς ο Ρέμπραντ χρησιμοποιούσε με προσωπική τεχνική πυκνή πάστα χρώματος στα φωτεινά μέρη, δημιουργώντας έντονο κοντράστ με τις μεγάλες σκιασμένες περιοχές.
Το έργο του «Νυχτερινή φρουρά» (1642) τον έφερε σε σύγκρουση με τον παραγγελιοδότη του, γιατί δεν έδωσε μεγάλη προσοχή στις προσωπογραφίες, αλλά επέμεινε στη ζωγραφική σύνθεση. Ανάμεσα στις καλλιτεχνικές αντιλήψεις του ζωγράφου και στις απαιτήσεις των πελατών του για παραδοσιακές απεικονίσεις υπήρχε χάσμα, το οποίο γινόταν όλο και πιο μεγάλο.
Τελικά ο ζωγράφος οδηγήθηκε σε οικονομική καταστροφή. Τα έργα του και όλη η περιουσία του βγήκαν σε πλειστηριασμό και ο Ρέμπραντ έζησε μέχρι τον θάνατό του απομονωμένος και μέσα στα χρέη. Ανάμεσα στα έργα του είναι «Ο Αβραάμ και ο Ισαάκ», η «Δανάη» και ο «Μύλος». Πηγή
Η επιβλητική δραματικότητα των σκηνών του τονίζεται ιδιαίτερα, καθώς ο Ρέμπραντ χρησιμοποιούσε με προσωπική τεχνική πυκνή πάστα χρώματος στα φωτεινά μέρη, δημιουργώντας έντονο κοντράστ με τις μεγάλες σκιασμένες περιοχές.
Το έργο του «Νυχτερινή φρουρά» (1642) τον έφερε σε σύγκρουση με τον παραγγελιοδότη του, γιατί δεν έδωσε μεγάλη προσοχή στις προσωπογραφίες, αλλά επέμεινε στη ζωγραφική σύνθεση. Ανάμεσα στις καλλιτεχνικές αντιλήψεις του ζωγράφου και στις απαιτήσεις των πελατών του για παραδοσιακές απεικονίσεις υπήρχε χάσμα, το οποίο γινόταν όλο και πιο μεγάλο.
Τελικά ο ζωγράφος οδηγήθηκε σε οικονομική καταστροφή. Τα έργα του και όλη η περιουσία του βγήκαν σε πλειστηριασμό και ο Ρέμπραντ έζησε μέχρι τον θάνατό του απομονωμένος και μέσα στα χρέη. Ανάμεσα στα έργα του είναι «Ο Αβραάμ και ο Ισαάκ», η «Δανάη» και ο «Μύλος». Πηγή
«Νυχτερινή περίπολος»
De Nachtwacht
Aναλυτικός πλήρης τίτλος:
'Ο λόχος της πολιτοφυλακής υπό τη διοίκηση του λοχαγού Φρανς Μπάννινκ Κοκ'
De Nachtwacht
Aναλυτικός πλήρης τίτλος:
'Ο λόχος της πολιτοφυλακής υπό τη διοίκηση του λοχαγού Φρανς Μπάννινκ Κοκ'