Κάθεται το καντήλι με τα χριστουγεννιάτικα κεριά
στα κίτρινα και μωβ μωσαϊκά,
μαζί με τα βασιλικά ξεροκλάδια των Αντικυθήρων
Εκείνα τα λουλουδάκια που έχω στο μπάνιο
απ’ το 2000 περίπου
Τότε θυμήθηκα τις βουτιές με τη Ζωή
στη σπηλιά των ελεών,
και μια γυναίκα στην παρέα
που δεν ήθελε να βουτήξει.
Γελούσαμε τότε με τα παιδιά
Ήταν μάγισσα, λέγαμε,
Αβούτηχτος βούδας-
σημείο πετάλων κι αραχνών!
Όταν καθόταν,
εξατμίζονταν οι συλφίδες των νερών
απ’ τη μία πλευρά της βάρκας
Η γυναικούλα που δεν παραδεχόμασταν
πως ήταν ικανή να φτάσει ως τα βάθη μας
Η μεγάλη της έφηβης
που απόψε να τη πάλι!, μούσκεψε τον καναπέ
με τα νερά στην πλάτη.
~
από τη συλλογή Η θηλή της λήθης, εκδ.Γαβριηλίδης, 2018
πηγή
στα κίτρινα και μωβ μωσαϊκά,
μαζί με τα βασιλικά ξεροκλάδια των Αντικυθήρων
Εκείνα τα λουλουδάκια που έχω στο μπάνιο
απ’ το 2000 περίπου
Τότε θυμήθηκα τις βουτιές με τη Ζωή
στη σπηλιά των ελεών,
και μια γυναίκα στην παρέα
που δεν ήθελε να βουτήξει.
Γελούσαμε τότε με τα παιδιά
Ήταν μάγισσα, λέγαμε,
Αβούτηχτος βούδας-
σημείο πετάλων κι αραχνών!
Όταν καθόταν,
εξατμίζονταν οι συλφίδες των νερών
απ’ τη μία πλευρά της βάρκας
Η γυναικούλα που δεν παραδεχόμασταν
πως ήταν ικανή να φτάσει ως τα βάθη μας
Η μεγάλη της έφηβης
που απόψε να τη πάλι!, μούσκεψε τον καναπέ
με τα νερά στην πλάτη.
~
από τη συλλογή Η θηλή της λήθης, εκδ.Γαβριηλίδης, 2018
πηγή
Η Χάρις Κοντού γεννήθηκε το 1988 στην Αθήνα. Σπούδασε ψυχολογία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε το διδακτορικό της στην ψυχανάλυση στο University College του Λονδίνου. Η διδακτορική της διατριβή με τίτλο: «Ο μύθος της Περσεφόνης ως αναπαράσταση του ενστίκτου του θανάτου» (υποτροφία Ιδρύματος Ωνάση) πρόκειται να εκδοθεί στη Μ. Βρετανία. Εργάζεται ως ψυχολόγος σε ψυχιατρικά νοσοκομεία και, παράλληλα, ως σύμβουλος ψυχικής υγείας. Παρακολούθησε τα σεμινάρια ποίησης του ΕΚΕΒΙ με τον ποιητή Στρατή Πασχάλη. Γράφει και εκδίδει ποιήματα σε έντυπα και ηλεκτρονικά λογοτεχνικά περιοδικά. Τίτλοι βιβλίων: Οι κερασιές το χειμώνα είναι μια κόκκινη επανάσταση (Γαβριηλίδης, 2012). Η θηλή της λήθης (Γαβριηλίδης, 2018)