Ο Μικρός Πρίγκιπας: «Αντίο», είπε η αλεπού. «Να το μυστικό μου. Είναι πολύ απλό: Μόνο με την καρδιά βλέπεις αληθινά. Την ουσία δεν τη βλέπουν τα μάτια»

Μολιέρος (Molière)

«Ο Ταρτούφος» (1664)

Μολιέρος (Molière)

«Ο κατά φαντασίαν ασθενής» (1673)

Μολιέρος (Molière)

«Ο αρχοντοχωριάτης» (1670)

Μολιέρος (Molière)

«Ντον Ζουάν» (1665)

Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

«Όνειρο Θερινής Νυκτός»

Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα»

Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα

«Ματωμένος Γάμος»

Αντουάν Ντε Σαιντ- Εξυπερύ

«Ο μικρός πρίγκηπας»

Αντόν Τσέχωφ

«Ένας αριθμός»

Ντάριο Φο

«Ο τυχαίος θάνατος ενός Αναρχικού»

Ευγένιος Ιονέσκο

«Ρινόκερος»

Έντγκαρ Άλαν Πόε

«Ιστορίες αλλόκοτες»

Μπέρτολτ Μπρεχτ

«Αν οι καρχαρίες ήταν άνθρωποι»

721 Ποιητές - 8.160 Ποιήματα

Επιλογή της εβδομάδας..

Οδυσσέας Ελύτης, «Το Μονόγραμμα»

Θά πενθώ πάντα -- μ’ακούς; -- γιά σένα, μόνος, στόν Παράδεισο Ι Θά γυρίσει αλλού τίς χαρακιές  Τής παλάμης, η Μοίρα, σάν κλειδούχο...

Έντμουντ Σπένσερ (Edmund Spenser), «Η υπέρτατη ομορφιά»

Η υπέρτατη ομορφιά που θαυμάζω στ’ αλήθεια,
Μάρτυρας ο κόσμος πόσο αξίζει να επαινείται:
Το φως απ’ το οποίο έχει ουράνια φωτιά ανάψει
Στο λεπτό μου πνεύμα, εκείνη ύψωσε απ’ την λάσπη·
Το ότι είμαι τώρα με την πελώρια λάμψη της σαστισμένος,
Ταπεινό πράγμα που δεν μπορώ πιά ν’ αντέχω να βλέπω·
Αλλά θωρώντας την ακόμα, στέκομαι έκπληκτος
Στη θαυμαστή όψη ενός τόσο θεϊκού χρώματος.
Έτσι όταν η γλώσσα μου θα ’λεγε τους πρέποντες επαίνους,
Σταμάτησε από της σκέψης την κατάπληξη:
Κι όταν η πένα μου θα έγραφε τους αληθινούς της τίτλους,
Αρπάχθηκε από της φαντασίας την απορία:
Ωστόσο τότε στην καρδιά μου και είπα και έγραψα
Το θαύμα που η αντίληψή μου δεν μπορεί να εσωτερικεύσει.

Αντώνης Σαμαράκης (1919-2003)

«Το άγγελμα της ημέρας»

Μην πεις ποτέ σου: «Είναι αργά!» κι αν χαμηλά έχεις πέσει. κι αν λύπη τώρα σε τρυγά κι έχεις βαθιά πονέσει.

Κι αν όλα μοιάζουν σκοτεινά κι έρημος έχεις μείνει. μην πεις ποτέ σου: «Είναι αργά!» -τ' ακούς;- ό,τι  κι αν γίνει

 
 
𝓜πάμπης 𝓚υριακίδης