Μέσα στο φορτηγό
Πολλές γυναίκες, λίγα νήπια
Και άντρες
Και η νεαρή Ιρανή με το μυαλό στη συκιά που άφησε πίσω της
Και το άλλο στη μητέρα που πάει να συναντήσει.
Η νεαρή Ιρανή μέσα στη λασπουριά
Μεθάει με το θεό.
Κοιτάζει τον ουράνιο θόλο
Φωτίζουν εκεί πάνω σαράντα λάμπες!
Σαράντα λαμπιόνια φωτίζουν
Το Chel Cherah
Μια πολύχρωμη κωδωνοκρουσία
Ένας μαγεμένος θεός ευφραίνεται
Και κρατάει με το βλέμμα του
Όλα τα φώτα αναμμένα.
Το Chel Cherah!
Η γιορτή της καμπάνας!
Αυτή η μέλισσα που αναδεικνύει τη φωνή των γιγάντων
Γαλάζιο πουλί
Στάζει στον ώμο και στην πλάτη
Την ουράνια απελπισία
Η ανάσα του θεού μέσα στο θόλο σέρνει αργή πομπή φωτός
Η μικρή Ιρανή φεύγει
Και ο θεός της κλαίει σκυφτός
Με το κεφάλι ανάμεσα στα γόνατα.
Πολλές γυναίκες, λίγα νήπια
Και άντρες
Και η νεαρή Ιρανή με το μυαλό στη συκιά που άφησε πίσω της
Και το άλλο στη μητέρα που πάει να συναντήσει.
Η νεαρή Ιρανή μέσα στη λασπουριά
Μεθάει με το θεό.
Κοιτάζει τον ουράνιο θόλο
Φωτίζουν εκεί πάνω σαράντα λάμπες!
Σαράντα λαμπιόνια φωτίζουν
Το Chel Cherah
Μια πολύχρωμη κωδωνοκρουσία
Ένας μαγεμένος θεός ευφραίνεται
Και κρατάει με το βλέμμα του
Όλα τα φώτα αναμμένα.
Το Chel Cherah!
Η γιορτή της καμπάνας!
Αυτή η μέλισσα που αναδεικνύει τη φωνή των γιγάντων
Γαλάζιο πουλί
Στάζει στον ώμο και στην πλάτη
Την ουράνια απελπισία
Η ανάσα του θεού μέσα στο θόλο σέρνει αργή πομπή φωτός
Η μικρή Ιρανή φεύγει
Και ο θεός της κλαίει σκυφτός
Με το κεφάλι ανάμεσα στα γόνατα.
Η Χάρις Κοντού γεννήθηκε το 1988 στην Αθήνα. Σπούδασε ψυχολογία στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε το διδακτορικό της στην ψυχανάλυση στο University College του Λονδίνου. Η διδακτορική της διατριβή με τίτλο: «Ο μύθος της Περσεφόνης ως αναπαράσταση του ενστίκτου του θανάτου» (υποτροφία Ιδρύματος Ωνάση) πρόκειται να εκδοθεί στη Μ. Βρετανία. Εργάζεται ως ψυχολόγος σε ψυχιατρικά νοσοκομεία και, παράλληλα, ως σύμβουλος ψυχικής υγείας. Παρακολούθησε τα σεμινάρια ποίησης του ΕΚΕΒΙ με τον ποιητή Στρατή Πασχάλη. Γράφει και εκδίδει ποιήματα σε έντυπα και ηλεκτρονικά λογοτεχνικά περιοδικά. Τίτλοι βιβλίων: Οι κερασιές το χειμώνα είναι μια κόκκινη επανάσταση (Γαβριηλίδης, 2012). Η θηλή της λήθης (Γαβριηλίδης, 2018)