Υποτίθεται πως εδώ θα πρέπει κάτι να ειπωθεί.
Υποτίθεται.
Όλοι περιμένουν μια λέξη του εξουσιαστή.
Όλοι περιμένουν ένα του νεύμα.
Ένα μικρό τικ του αριστερού βλεφάρου του.
Υποτίθεται πως έτσι γίνονται αυτά τα πράγματα.
Όταν τα μεγάλα δεν χωρούν στα λόγια.
Όταν οι σημασίες και οι εικόνες που επακολουθούν
είναι ακατάλληλες για πολίτες τέτοιου βεληνεκούς.
Υποτίθεται.
Πως μπαίνει σε λειτουργία η έμμεση γλώσσα
των σημάτων. Εκεί που το σώμα γίνεται
μια πινακίδα έτοιμη να δεχθεί όλο το βάρος
των λόγων του. Υποτίθεται.
πηγή
Ο Κωνσταντίνος Καραγιαννόπουλος γεννήθηκε στο Καρπενήσι το 1989. Ασχολείται με τη δημοσιογραφία, την κριτική λογοτεχνίας και την ποίηση. Τίτλοι βιβλίων: Βαβέλ (εκδόσεις Anima, 2017). Εγώ το Χάος (εκδόσεις Καμβάς, 2019). Ακήρυχτος πόλεμος (εκδόσεις Δρόμων, 2021). Μισοφαγωμένο Μπισκότο (θεατρικό έργο=> play-ground.gr), ενώ συμμετείχε και στο συλλογικό έργο Γιατί με αφορά η τέχνη (εκδ. ἡδυέπεια, 2020).
Υποτίθεται.
Όλοι περιμένουν μια λέξη του εξουσιαστή.
Όλοι περιμένουν ένα του νεύμα.
Ένα μικρό τικ του αριστερού βλεφάρου του.
Υποτίθεται πως έτσι γίνονται αυτά τα πράγματα.
Όταν τα μεγάλα δεν χωρούν στα λόγια.
Όταν οι σημασίες και οι εικόνες που επακολουθούν
είναι ακατάλληλες για πολίτες τέτοιου βεληνεκούς.
Υποτίθεται.
Πως μπαίνει σε λειτουργία η έμμεση γλώσσα
των σημάτων. Εκεί που το σώμα γίνεται
μια πινακίδα έτοιμη να δεχθεί όλο το βάρος
των λόγων του. Υποτίθεται.
πηγή
Ο Κωνσταντίνος Καραγιαννόπουλος γεννήθηκε στο Καρπενήσι το 1989. Ασχολείται με τη δημοσιογραφία, την κριτική λογοτεχνίας και την ποίηση. Τίτλοι βιβλίων: Βαβέλ (εκδόσεις Anima, 2017). Εγώ το Χάος (εκδόσεις Καμβάς, 2019). Ακήρυχτος πόλεμος (εκδόσεις Δρόμων, 2021). Μισοφαγωμένο Μπισκότο (θεατρικό έργο=> play-ground.gr), ενώ συμμετείχε και στο συλλογικό έργο Γιατί με αφορά η τέχνη (εκδ. ἡδυέπεια, 2020).